Sabtu, 24 Jun 2017

15 minit kehilangan Kakak..

Di saat Allah ambil kakak 15 minit. Tiada kekuatan seorang bonda memikirkan di mana kakak. Ya Allah 15 minit Kau Jauhkan kakak dari bonda,  terasa seluruh badan bonda menggigil mencari mu kakak.

Alhamdulillah, Kau bukakan pintu hati seorang hamba untuk menjaga kakak dalam tempoh 15 minit dengan baik. Ya Allah tiada daya upaya hanya padaMu. Hanya 15 minit hilang bagai gila bonda dan ayahde , mak, angah dan along mencari- cari kakak.

SubhanaAllah, .. alhamdulillah.. doa bonda dimakbulkan untuk bertemu kakak. Terima kasih abang yang menjaga kakak dalam tempoh hilang dengan meletakkan di tempat yang terbaik. Terima kasih adik2 tesco kuala selangor yang buat pengumuman. Terima kasihi juga kakak yang tegur saya memberitahu keberadaan kakak. Hanya Allah dapat membalasnya. Moga dipermudahkan segalanya. AMIN..

Detik 24 jun 2017 memberi 1 kesedaran supaya di waktu hari kemuncak malam raya. Perlu lebih perhatikan anak2. Pengajaran untuk bonda dan semua ibu bapa. Perit walaupun tempoh singkat memberi impak pada bonda.

Hebat & tabah ibu bapa yang hilang anak tapi tak jumpa2.... bonda belum sekuat itu.. ujian yang kecil ini pun bonda hampir tewas. Cukup sekali.. cukup sekali...kakak Putri Nur Mawaddah ..please jangan buat bonda separuh gila lagi..😢😢😢😢

Selamat Hari raya Aidilfitri.
Maaf zahir & batin..

Tiada ulasan: